fredag den 1. marts 2013

En dååååårlig start.

Vi har nu forladt London efter 4 dejlige dage. London er fantastisk, en virkelig smuk by. Det var skønt at tilbringe så meget tid med de andre fra klassen, jeg føler at jeg er kommet til at tale mere med nogle af dem, så det er da bare fantastisk! 

Vi ankom til Portsmouth igår, hvor Mia Andersen og jeg blev placeret ved en rar mand. Huset var møg beskidt! Der lå et stort lag støv over det hele, mug og svamp på væggende osv. Derudover var der en kat i huset selvom jeg tydeligt havde skrevet at jeg er allergisk overfor katte. Så blot efter 3 timer blev Mia og jeg flyttet fra familien og hen til en ny familie.
Den nye familie bestod af en far og hans datter. Jeg skulle bo der med Julie. Faderen var i Spanien og kommer hjem søndag, så vi boede alene med hans blot 17årige datter som ikke havde penge til at have os indtil søndag. Faderen havde ikke betalt regningerne, så lyset var taget i nogle rum, samt strømmen og varmen i nogle af rummene. Det var forfærdeligt! Men pigen var sød.. Efter Julie og jeg havde fundet svamp over alt, blev vi flyttet. Så det var anden gang jeg skulle skifte familie.
Nu er jeg ankommet til endnu en familie, hvor de slet ikke viste jeg kom, hvilket var rigtig pinligt.. Her bor jeg med Isaac. Men de er alle rigtig søde, så alt skal nok blive okay.

Jeg er rigtig skuffet over, at de folk som står for dette projekt ikke har læst vores papir igennem, hvor der står sort på hvidt at jeg er allergisk. Derudover undre det mig at teamet ikke har tjekket husene hvor familierne bor, for det er da umenneskelig at bo i kulde og mørke med en masse mug og svamp... Men en ting skal de have ros for, og det er at det har været muligt at flytte os rundt til familierne så hurtigt. Det er jeg rigtig glad for. 
Så selvom humøret er i bund, er jeg åben for alt det der skal ske. Alt skal nok blive godt.

2 kommentarer:

  1. Husk også opgaven :-)
    - Bernd

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er med under "skoleopgaver". Den er jo ikke færdig ;)

      Slet